Düğmelerden toka

|


Yine bir düğme klasiği.. Düğmelere bayılıyorum. Düğmeyle yapılan bütün aksesuarlar çok hoşuma gidiyor. Yine düğmelerle ilgili bir fikirle karşılaştım. Küçük düğmeleri tel tokalara tutturmuşlar ve çok sevimli olmuş. Bunları telle tutturmuşlar fakat iğne ve iplikle de tutturulabilir. Hatta sıcak silikon bile işe yarayabilir. Yapması kolay görünüyor. En kısa zamanda deneyeceğim.






Daha fazlası burada.

2 kişi bi' şey demiş.:

Çiy Tanesi dedi ki...

çok cici olmuşlar. bende deniycem bu tokalardan

What's Next dedi ki...

çok iyi fikirmiş! ben bi ara bu firketelerden kolye yapıyordum, 500lük paketle alınca epey bir arttı.. bu çalışmaları bir deneyeyim bari :)

bana da beklerim seni, bir de çekilişim var katılmak istersen:
edankb.blogspot.com
sevgilerr :)

Yorum Gönder

Benzer başlıklar





Beni Koruyun