Sonunda tatil..

|



Yarın Antalya'ya gidiyorum. Canım anneannemi ve teyzemi göreceğim. Ordan da Gökova'ya küçük teyzemin yanına geçicem.

Neredeyse temmuzun ortasına geldik ama yeni tatile gidebiliyorum. Taşınma işi bana çok vakit kaybettirdi. Araya ramazan girecek. Umarım kötü geçmez tatilim.

Tatil bavulu için bir liste yaptım. Tatile gideceklerin işine yarar belki. Bloğum için de ben yokken otomatik yayınlanması için birkaç şey eklemeyi düşünüyorum. Uzun süre buralarda olmayabilirim çünkü :)












Tatil için gerekli olabilecekler:
-Uçak ya da otobüs bileti
-Kimlik
-Varsa ehliyet
-Yurt dışına çıkacaklar için pasaport
-Kredi kartları
-Günlük kıyafetler
-Serin akşamlar için ince bir hırka
-Bikini, mayo
-Yedek iç çamaşırı
-Çorap
-Sandalet
-Plaj terliği
-Plaj havlusu
-Plaj çantası
-Güneş gözlüğü
-Güneş kremi
-Dudak balmı
-Diş fırçası
-Diş macunu
-Şampuan
-Fotoğraf makinesi
-Fotoğraf makinesinin şarj aleti
-Filmli makineler için yedek film
-Pille çalışan fotoğraf makineleri için yedek pil
-Cep telefonunun şarj aleti
-İlaçlar (Ağrı kesici, yanık kremi, antiseptik vs.)
-Toka
-Tarak
-Lens kullananlar için yedek lens
-Lens solüsyonu
-Epilatör ya da tıraş bıçağı
-Makyaj malzemeleri
-Oje
-Aseton
-Pamuk
-Kulak temizleme çubuğu
-Saç şekillendirici

0 kişi bi' şey demiş.:

Yorum Gönder

Benzer başlıklar





Beni Koruyun